OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě CinemaDron.cz.

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. 

 
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB 

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-mailu či telefonu.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.  

K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH i bez.

Ceník nevylučuje tvorbu cen dohodou s odběratelem. 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. 

 
4) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

Kupující má povinnost zboží odeslat prodávajícímu ve lhůtě dvou pracovních dnů ode dne oznámení o odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu vráceného zboží do 14 dní od přijetí vráceného zboží.

Zásilku prosím zasílejte pouze doporučeně bez dobírky na adresu: Zdeněk Vyklický, Horácké nám. 9, Brno 62100 

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

• o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky

• o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

• o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

• o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
• o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
• o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
• o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

• o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

• o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

• o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

• o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

• uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby

5) MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU 

a) Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu [email protected].

b) Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

c) Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu,

 viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

d) U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

e) Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

f) Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online

na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

g) Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu [email protected].

h) V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

i) Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
  
6) PŘEVZETÍ ZÁSILKY 

Není-li zboží převzato kupujícím od prodávajícího do 1 měsíce od vytvoření objednávky a uhrazení, je objednávka stornována a peníze zaslány zpět na účet kupujícího.

 
7) Dodací a platební podmínky

ČESKÁ POŠTA – BALÍKOVNA

Balík Do Balíkovny přepravuje Česká pošta, a. s.:

Maximální hmotnost balíku činí 15 kg.

Poštovné a balné ve výši 99,-Kč je v ceně obrazu, s platností pouze v rámci ČR.
Adresu vždy prosím překontrolujte a odesílejte pouze úplnou, včetně tel. čísla.

ZÁSILKOVNA

Poštovné a balné ve výši 99,-Kč je v ceně obrazu, s platností pouze v rámci ČR.

Nadrozměrné zásilky nebudou prodávajícím vůbec odesílány.

Co je nadrozměrná zásilka?

- max. rozměr jedné strany zásilky od 70 cm

- maxi. součet rozměrů všech tří stran od 120 cm

- váha od 5 kg

Adresu vždy prosím překontrolujte a odesílejte pouze úplnou, včetně tel. čísla.

FOTOGRAFIE

Každá jedna fotografie stojí 99,-Kč.

Nejsme plátci DPH

Při zájmu o koupi fotografie či fotografií, zašlete ve zprávě na e-mail [email protected], jméno a přijmení, tel. kontakt, váš e-mail a název fotografie či fotografií. Spočítejte platbu (součet všech fotografií x 99,-Kč), kterou zašlete na účet FIO banky, č.ú. **2400370923 / 2010 (**IBAN: CZ05 2010 0000 0024 0037 0923, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX) a do zprávy pro příjemce uvedete jméno, příjmení a e-mail.

Vystavené fotografie jsou v malém rozlišení. Po úhradě platby budou na váš e-mail odeslány fotografie v plné velikosti, uvedené pod fotografií (rozměr pixel), a to přes platformu uschovna.cz.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

• o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky

• o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

 

OBRAZ

Při zájmu o koupi obrazu či obrazů, zašlete ve zprávě na e-mail [email protected], jméno a přijmení, adresu bydliště, tel. kontakt, váš e-mail, adresu Balíkovny či Zásilkovny a název vybraného obrazu či obrazů. Spočítejte platbu (součet všech obrazů), kterou zašlete na účet FIO banky, č.ú. **2400370923 / 2010 (**IBAN: CZ05 2010 0000 0024 0037 0923, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX) a do zprávy pro příjemce uvedete jméno, příjmení a e-mail.

Po úhradě platby bude obraz či obrazy zaslány na výdejní místa Balíkovny či Zásilkovny.

Poštovné a balné ve výši 99,-Kč je v ceně obrazu, s platností pouze v rámci ČR.
Nejsme plátci DPH.

8) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je ihned, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

 
9) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

10) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. 
Zásilku k reklamaci prosím zasílejte pouze doporučeně bez dobírky na adresu:

Zdeněk Vyklický, Horácké nám. 9, Brno 62100

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku 

c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu: Zdeněk Vyklický, Horácké nám. 9, Brno 62100

  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 

11) Ochrana osobních údajů

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

12) PROVOZOVATEL

Zdeněk Vyklický

Horácké náměstí 1471 / 9

621 00 Brno

Číslo účtu: 2400370923 / 2010

Tel.: +420 722 959 021

E-mail: [email protected]